Kończy się oferta 6 maja
Po tym, jak Homer przypadkowo zanieczyszcza zasoby wodne miasta, Springfield zostaje odizolowane w gigantycznej kopule przez Agencję Ochrony Środowiska, a rodzina Simpsonów zostaje uznana za zbiegów.