Kapitan Marvel
Osadzony w latach dziewięćdziesiątych film Kapitan Marvel przedstawia okres, którego jeszcze nigdy nie mieliśmy okazji zobaczyć w Marvel Cinematic Universe. Zobacz, jak Carol Danvers przeistacza się w jedną z najpotężniejszych bohaterek w całym wszechświecie. Kiedy galaktyczna wojna między dwiema kosmicznymi rasami dociera na Ziemię, Danvers wraz z garstką sprzymierzeńców staje w obronie planety.