Menu
Para młodych ludzi (Anya Taylor-Joy i Nicholas Hoult) wybiera się do ekskluzywnej restauracji na wyspie, której szef kuchni (Ralph Fiennes) przygotował wyszukane i kosztowne menu. Wkrótce okazuje się jednak, że w trakcie kolacji gości czekają szokujące niespodzianki. Scenariusz tej czarnej komedii stworzyli Seth Reiss i Will Tracy, a wyreżyserował ją Mark Mylod.
Margot i Tyler (Anya Taylor-Joy i Nicholas Hoult), para młodych ludzi, płyną na oddaloną wyspę, by spożyć kolację w elitarnej restauracji, której szef kuchni (Ralph Fiennes) przygotował wyszukane i kosztowne menu. W trakcie kolacji okazuje się jednak, że dla pretensjonalnych i wybrednych goście prztgotowano serię szokujących niespodzianek. Czarna komedia ukazuje konsumpcjonizm w groteskowo przerażającym świetle. W gwiazdorskiej obsadzie znaleźli się między innymi Hong Chau, Janet McTeer, Judith Light i John Leguizamo. Reżyserem filmu jest Mark Mylod, zaś autorami scenariusza są Seth Reiss i Will Tracy.