Na spacerku
Miki prowadzi walec parowy, gdy obok pojawiają się jego rozbrykani siostrzeńcy bliźniacy, Mordek i Ferdek, w towarzystwie Minnie. Podczas gdy Miki podrywa Minnie, bliźniaki przejmują maszynę i ruszają ku katastrofie, a Miki rusza w szaloną pogoń, depcząc im po piętach. Ostatecznie to Miki zaczyna być ścigany przez chłopców, co prowadzi do pełnego chaosu, ale szczęśliwego zakończenia.