Stare dobre czasy
Minnie zostaje zamknięta w wieży, gdy odmawia małżeństwa z Księciem wybranym przez jej ojca. Próbując ją uwolnić, Miki zostaje złapany przez strażników i staje do pojedynku z Księciem. Po zwycięstwie może być z Minnie.