Obcy: Przymierze
Filmem „Obcy: Przymierze” Ridley Scott powraca do stworzonego przez siebie świata. Załoga statku Przymierze odkrywa niewyobrażalne zagrożenie i musi podjąć próbę rozpaczliwej ucieczki.