Peninsula
Peninsula to film o historii i teraźniejszości surfingu we Włoszech, który bada włoskie wybrzeże i pasjonującą kulturę surfingu. Zawiera ekskluzywne materiały archiwalne i spostrzeżenia włoskich pionierów surfingu. Wyreżyserowany przez Lucę Merli dokument przedstawia rozwój włoskiego surfingu, a ścieżka dźwiękowa została stworzona przez utalentowany zespół artystów.