Ritratti Di Surf
Ritratti Di Surf bada włoską kulturę surfingu poprzez wywiady z surferami, wytwórcami desek i artystami. Od mistrzów takich jak Alessandro Ponzanelli po bohaterów undergroundu, takich jak David Pecchi, film ukazuje ich pasję i przygody w poszukiwaniu fal we Włoszech i poza nimi. Film autorstwa twórców Onde Nostre jest urzekającym portretem włoskiej sceny surfingowej.