Behind the Tide
Behind The Tide zagłębia się w życia kreatywnych surferów, którzy utrzymują się z pasji, utrwalając ich historie w Australii, Kornwalii i Francji. Oferuje unikalne spojrzenie na kulturę surfingu, eksponując osoby pracujące poza głównym nurtem. Od wytwórców desek po fotografów, film pokazuje, jak surfing przekracza granice geograficzne i kulturowe.