Pluto Junior
Pluto i Pluto Junior rozkoszują się leniwą popołudniową drzemką, kiedy figlarny szczeniak wplątuje się w różne perypetie z piłką, balonem, robakiem, ptakiem i sznurem na pranie. Pluto ratuje synka z niebezpiecznej sytuacji, przez co sam zawisa nad ziemią, ale udaje mu się wylądować z pluskiem.