Gra w golfa
Kaczor Donald chce pochwalić się, jaki z niego utalentowany golfista. Niestety siostrzeńcy wyprawiają różne harce – niespodziewanie kichają, hałasują, podsuwają Donaldowi trefne kije, a nawet bardzo skoczną piłeczkę z ukrytym w środku konikiem polnym.