Latający gruchot
Kaczor Donald kupuje używany samolot od przebiegłego Sępa Bena, który podstępem zmusza Kaczora do uznania go za beneficjenta ubezpieczenia w razie wypadku. Ben następnie podpuszcza Donalda do nieprzemyślanego lotu, próbując doprowadzić do katastrofy samolotu, aby zgarnąć fortunę na nieszczęściu Kaczora.