Pluto's Purchase
Pluto czeka niespodzianka, kiedy Miki wysyła go do sklepu mięsnego po zakup salami, i musi powstrzymać buldoga Butcha przed jego kradzieżą. Po powrocie do domu z salami Pluto widzi, jak Miki daje je Butchowi w ramach prezentu urodzinowego.