Rabuś kości
Wysiłki Pluta, aby wykopać kość, zostają udaremnione przez jego alergię na nawłoć oraz przez susła, który wykorzystuje kość do podparcia swojego tunelu. Pluto i suseł walczą o kość, co kończy się tym, że suseł również zaczyna mieć alergię na nawłoć.