Gałki od łóżka i kije od miotły
Rok 1940 – ekscentryczna stara panna z Anglii stawia pierwsze kroki w drodze do zostania czarownicą. Dzięki pomocy trójki dzieci i swojego mentora znajduje na wyspie magiczne zaklęcie, które wykorzystuje do pokonania jednostki niemieckich komandosów.
Przygotuj się na magiczną, pełną muzyki i zabawy podróż. Gdy Charlie, Carrie i Paul przeprowadzają się do małej wioski podczas II wojny światowej, odkrywają, że ich gospodyni, pani Price (Angela Lansbury), jest początkującą czarownicą. Choć jej pierwsze kroki w świecie magii wywołują zabawne sytuacje, w końcu udaje jej się rzucić zaklęcie na zwykłą gałkę od łóżka, dzięki czemu bohaterowie lecą na fantastyczną wyspę Naboombu, aby znaleźć magiczne zaklęcie, które uratuje Anglię. Film zawiera sceny z wyrobami tytoniowymi.