Mary Poppins powraca
Magia wraca na ekrany kin w kolejnej odsłonie klasycznej opowieści Disneya. Mary Poppins (Emily Blunt) pomaga rodzinie Banksów odnaleźć radość i dziecięcą beztroskę. Towarzyszy jej w tym zaprzyjaźniony latarnik Jack (Lin-Manuel Miranda). Dzięki nim wszystko jest możliwe... nawet to, co niemożliwe!