Pollyanna
Hayley Mills otrzymała specjalną nagrodę Akademii za rolę Pollyanny w tej ponadczasowej opowieści Walta Disneya o małomiasteczkowej Ameryce. To tutaj poznajemy Pollyannę, osieroconą dziewczynkę, która sprawia, że życie każdego, kogo spotka, staje się piękniejsze. Ale jej ciotka Polly (Jane Wyman) zbyt przejmuje się pozorami, dobrym wychowaniem i lokalnymi układami, aby docenić swoją żywiołową siostrzenicę. Dopiero gdy miasto traci swój „promyczek”, ciotka Polly uświadamia sobie prawdziwą moc miłości i beztroski. Ta przepełniona zabawą, śmiechem i łzami historia POLLYANNY zainspiruje całą rodzinę i dowiedzie, że sztuka pozytywnego myślenia jest równie ważna dziś jak na przełomie wieków!