Prawdziwy ból
Dwaj skrajnie różni od siebie kuzyni, David i Benji, spotykają się po czasie, by ruszyć w podróż po Polsce ku pamięci ich ukochanej babci. Przygoda skręca zupełnie w innym kierunku, gdy chłopaki zaczynają wypominać sobie rodzinne niesnaski z przeszłości.