Predator: Prey
To opowieść o Naru – zawziętej i zręcznej wojowniczce, która dorastała u boku legendarnych myśliwych z Wielkich Równin – rozgrywająca się wśród Komanczów 300 lat temu. Kiedy jej obozowisko jest zagrożone, gotowa jest bronić swoich pobratymców. Celem, który tropi, jest rozwinięta drapieżna istota pozaziemska z zaawansowanym arsenałem. „Prey” jest pierwszym w historii filmem z dubbingiem w języku Komanczów i pierwszym filmem, który miał premierę w indiańskim języku równolegle z wersją angielską.