Linia obrony
Film Disneya „Linia obrony” to opowieść o losach byłego futbolisty Clemson University, Raya McElrtahbeya, który na drodze do kariery sportowca napotkał wiele przeszkód, ale pokonał je, dzięki swojej niezłomności i poświęceniu. Z pomocą kolegów z drużyny oraz społeczności Clemson święcił triumfy na boisku, jedocześnie wychowując swojego 11-letniego brata, Fahmarra.