Tytani
Prawdziwa historia nowo powołanego czarnoskórego trenera i jego drużyny futbolu amerykańskiego, która rozpoczyna swój pierwszy sezon bez segregacji rasowej.
Zdobywca Oscara Denzel Washington gra główną rolę w opartym na faktach, inspirującym dramacie „Tytani" o wydarzeniach w podzielonej na dwa obozy, pełnej wzajemnych napięć i nieufności społeczności, która przezwycięża niechęć i jednoczy się w imię wspólnego celu. Po 15 latach nieustających sukcesów uwielbiany przez wszystkich trener futbolu Bill Yoast (Will Patton) zostaje zastąpiony przez surowego i zawziętego Hermana Boone'a (Washington). Przezwyciężenie tego, co ich dzieli i zrobienie mistrzów z grupki wrogo nastawionych do siebie chłopaków będzie dla nich próbą odwagi i wytrwałości. A ty i twoja rodzina nigdy nie zapomnicie Tytanów.