SEVENTEEN TOUR 'FOLLOW' AGAIN
Film zawiera zapis pierwszego koncertu i bisu SEVENTEEN na Seoul World Cup Stadium, podczas którego trzynaścioro jego członków zapisało się na kartach historii swoimi długo wyczekiwanymi występami.