IN THE SOOP: Friendcation
Park Seojun, Peakboy, Choi Wooshik, Park Hyungsik oraz V to znana grupa przyjaciół z branży rozrywkowej. Jeden z nich wysuwa niespodziewaną propozycję wyjazdu na czterodniowe wakacje w Goseong. Zobacz, jak spędzają czas i stają się po prostu sobą. Ta historia to opowieść o przyjaźni i zapis podróży pięciu przyjaciół, którzy znaczą więcej niż rodzina.
Drugiego dnia wakacji przyjaciele natrafiają na niespodziewane problemy podczas pierwszego wyjścia.