Are You Sure?!
Gdy tylko Jimin i Jung Kook z BTS się spotykają, chaos i podekscytowanie są gwarantowane! Latem 2023 roku wyruszają w ostatnią podróż przed odbyciem służby wojskowej. Czy przetrwają tę spontaniczną i nieprzewidywalną wyprawę?
Jimin i Jung Kook wyruszają bez ostrzeżenia w drugą podróż. Dokąd pojadą tym razem?
Jimin i Jung Kook spędzają dzień pod kultowym czterotysięcznikiem – Matterhornem.
Magiczne chwile pod gwiazdami zmieniają się w chaos, a Jimin i Jung Kook niczego nie są pewni.
Jimin i Jung Kook podziwiają nocny Zurych wśród śmiechu i napięć. Dokąd pojadą teraz?