Bez granic
Hollywoodzkie gwiazdy, Kurt Russel i Kelly Preston, w familijnej, przygodowej komedii wytwórni Walt Disney Pictures. Syn legendarnych superbohaterów Commandera i Jetstream, młody Will Stronghold rokuje wielkie nadzieje, gdy podejmuje naukę w elitarnej szkole nastawionej na kształcenie współczesnych superherosów. U Willa jeszcze nie objawiła się jego moc i wydaje się, że będzie dorastał jako zwykły chłopak. Do czasu. Wkrótce Will odkrywa swoje najmocniejsze strony i przekonuje się, że prawdziwego bohatera czyni lojalność przyjaciół i współpraca.