Nastoletnia bohaterka Kim Kolwiek i jej długoletni przyjaciel Ross Rabiaka muszą zmierzyć się z trudami pierwszej klasy liceum, równocześnie ratując świat.
Nastoletnia bohaterka Kim Kolwiek i jej długoletni przyjaciel Ross Rabiaka muszą zmierzyć się z trudami pierwszej klasy liceum, równocześnie ratując świat. Kim i Ron radzili sobie do tej pory z każdą misją, ale wyzwania rzucane przez realia licealne to zupełnie inny temat. Drakken i Strzyga cały czas liczą na potknięcie głównej bohaterki. Kim musi stawić czoło przeszkodom przy pomocy swojej ekipy - Rona, technicznego geniusza Wade'a, nowej koleżanki Ateny i Rufusa - kretoszczura.