Szczury laboratoryjne: Jednostka elitarna
Po tym jak diaboliczny android Marcus Davenport zostaje pokonany na Bionicznej Wyspie Island, Donald wyznacza Chase'owi i Bree nowe zadanie. Szpital Superbohaterów został zniszczony przez dwóch kształtozmieniaczy z zemsty na superbohaterach. Chase i Bree łączą sie z Kazem, Oliverem i Skylar i tworzą "Jednostkę Elitarną" superbohaterów i bionicznych herosów. Muszą się nauczyć współpracy przy ochronie miasta Centium. Ich zadaniem jest wytropienie złoczyńców i uratowanie świata.