Przed agentem WD-40 najwięsze wyzwanie w karierze… Musi powstrzymać przewrotnego generala Rancona, zanim ten zniszczy świat.
To niesamowita komedia, która łączy w sobie technikę, przygodę i zabójczy humor. Gwiazda komedii Leslie Nielsen wciela się w przezabawnego agenta WD-40, który znów podejmuje służbę w Agencji. Razem z seksowną agentką 3,14 staje przed największym wyzwaniem w swojej karierze… Musi powstrzymać przewrotnego generala Rancona, zanim ten zniszczy świat. „Szklanką po łapkach”, z jej szalonym humorem i trzymającą w napięciu akcją, to gwarancja obłędnej zabawy, przy której popłaczecie się ze śmiechu.