The King's Man: Pierwsza misja
Gdy najgorsi tyrani i zbrodniarze z historii zbierają się, by zaplanować wojnę, która ma doprowadzić do zagłady milionów ludzi, jeden człowiek walczy z czasem, by ich powstrzymać. Film „The King’s Man: Pierwsza misja” pokazuje początki pierwszej niezależnej agencji wywiadowczej.