Gwiezdne Wojny: Powrót Jedi
Imperium chce roznieść Rebelię w pył z pomocą potężniejszej wersji Gwiazdy śmierci. Tymczasem rebeliancka flota szykuje zmasowany atak na tę stację kosmiczną. W obecności Imperatora Luke Skywalker staje do ostatecznego pojedynku z Darthem Vaderem.