Gwiezdne wojny: Zemsta Sithów
Wojny Klonów rozlewają się na całą galaktykę a zły Lord Sith przejmuje pełnię władzy. Jego nowy uczeń, Anakin Skywalker, jako Darth Vader przechodzi na ciemną stronę. Obi-Wan musi stanąć do pojedynku na miecze świetlne ze swoim upadłym przyjacielem.
Odkryj potęgę ciemnej strony w filmie „Gwiezdne wojny: Część III - Zemsta Sithów”. Kilka lat po wybuchu Wojen Klonów szlachetni rycerze Jedi przewodzą gigantycznej armii klonów w walkach toczonych w całej galaktyce. Gdy na jaw wychodzi przygotowywany od tysiąca lat spisek, dzięki któremu złowrodzy Sithowie mają rządzić galaktyką, Republika upada, a na jej zgliszczach tworzy się Imperium Galaktyczne. Skuszony przez ciemną stronę mocy młody Jedi, Anakin Skywalker, zostaje nowym uczniem Imperatora – Darthem Vaderem. Rycerze Jedi zostają zdziesiątkowani, a Obi-Wan Kenobi i mistrz Yoda muszą rozpocząć nowe życie w ukryciu.