Twierdza
Żądny zemsty generał przejmuje kontrolę nad wyspą Alcatraz i grozi użyciem rakiet z trującym gazem. Ekspert od broni chemicznej i groźny więzień muszą działać razem, żeby zapobiec klęsce katastrofalnych rozmiarów.