Wschodząca Gwiazda
„Wschodząca gwiazda” to poruszający film zainspirowany niezwykłą, prawdziwą historią wyjątkowej rodziny, z której wywodzi się pierwsze trio braci, które podbiło NBA: Giannis i Thanasis Antetokounmpo z Milwaukee Bucks oraz Kostas Antetokounmpo z Los Angeles Lakers.