Dziedzictwo: prawdziwa historia LA Lakers
„Legacy: The True Story of the LA Lakers” ukazuje niezwykły rozwój i bezprecedensowe sukcesy jednej z najbardziej dominujących i kultowych zawodowych drużyn sportowych.