Wakacyjni przyjaciele 2
Ten przezabawny sequel rozgrywa się kilka miesięcy po zakończeniu "Wakacyjnych przyjaciół". W tej części świeżo poślubiona para Marcus i Emily zaprasza swoich niepokornych przyjaciół Ron i Kylę, którzy także niedawno wzięli ślub i mają dziecko, na opłacone wakacje w luksusowym kurorcie na Karaibach. Ron i Kyla nie wiedzą, że Marcus sekretnie planuje spotkać się z właścicielami kurortu, aby wziąć udział w przetargu na umowę budowy hotelu, który oni posiadają w Chicago.