Wielka wyprawa Muppetów
Po spotkaniu z łowcą talentów Kermit Żaba wyrusza na podbój Hollywood, aby zrealizować swoje wielkie marzenie. W podróży towarzyszy mu Miś Fozzie, Gonzo i Panna Piggy. Wszystko przestaje iść zgodnie z planem, gdy Kermit trafia w szpony Doca Hoppera – nieuczciwego właściciela restauracji szybkiej obsługi sprzedającej smażone żabie udka.
Po przypadkowym spotkaniu z łowcą talentów Kermit Żaba wyrusza na podbój Hollywood, aby zrealizować swoje marzenia związane ze światem show-biznesu. Po drodze dołącza do niego Miś Fozzie, Gonzo i Panna Piggy w nadziei, że im też uda się zrobić wielką karierę. Wszystko przestaje iść zgodnie z planem, gdy Kermit trafia w szpony Doca Hoppera (Charles Durning) – nieuczciwego właściciela sieci restauracji szybkiej obsługi sprzedającej smażone żabie udka, który za wszelką cenę chce wypromować swoją firmę. W filmie pojawiają się obrazy tytoniu.