Muppety na tropie
Po serii włamań w Londynie Świnka Piggy zostaje wrobiona w napady. Reporterzy śledczy Kermit, Fozzie, Gonzo i inni ulubieńcy z rodziny Muppetów wyruszają, by złapać przestępcę.
Zatrzymać dziennikarzy! Miała miejsce zbrodnia stulecia, a reporterzy śledczy Kermit, Fozzie i Gonzo próbują rozwikłać sprawę w tym pełnym piosenek filmie w gwiazdorskiej obsadzie w reżyserii legendarnego Jima Hensona. Bohaterowie przyjeżdżają do Londynu, aby przeprowadzić wywiad z Lady Holiday (Diana Rigg), projektantką mody, której bezcenny naszyjnik z brylantami właśnie został skradziony. Ale kiedy Kermit myli uroczą recepcjonistkę – niedoszłą modelkę Świnkę Piggy ze swoim arystokratycznym pracodawcą, zakochuje się od pierwszego wejrzenia. Niestety, podstępny brat Lady Holiday (Charles Grodin) również zabiega o zmysłową Świnkę – aby móc ją wrobić w kolejną kradzież klejnotów! Teraz Kermit i jego przyjaciele Muppety muszą oczyścić dobre imię Piggy i złapać prawdziwych przestępców. Wypełniona muzyką, niezwykłymi utworami i przezabawnymi występami (występują m.in. John Cleese, Peter Falk, Jack Warden, Robert Morley i Peter Ustinov), „Muppety na tropie” to najbardziej zwariowana historia, jaką kiedykolwiek opowiedziano!