Muppety na Wyspie Skarbów
Ahoj, marynarzu! Przygotuj się na przednią zabawę na otwartym morzu w towarzystwie Kermita Żaby, Panny Piggy i pozostałych Muppetów. Inspiracją dla filmu była klasyczna opowieść Roberta Louisa Stevensona o piratach. Gdy młody Jim Hawkins znajduje zapomnianą mapę skarbów, zaciąga się na statek „Hispaniola” i wyrusza na poszukiwania fortuny. W wyprawie uczestniczą między innymi dobry kapitan Smollet (Kermit Żaba) i chciwy Długi John Silver (Tim Curry). Wkrótce okazuje się, że na każdym kroku czyha niebezpieczeństwo. Muzykę do filmu skomponował zdobywca Oscara Hans Zimmer. „Muppety na Wyspie Skarbów” to niezwykły film przygodowy, który przypadnie do gustu zarówno najmłodszym, jak i tym starszym członkom rodziny.