When a Dream Comes True
Ed zbliża się do czterdziestki oraz do dnia swojego ślubu. Zdaje on sobie sprawę, że jego życie nie ułożyło się tak, jak planował. Rozpoczyna się jego kryzys tożsamości, który zmusza go do porzucenia wszystkiego i podjęcia próby spełnienia dziecięcego marzenia – amerykańskiego snu – ryzykując utratą narzeczonej, zrujnowaniem biznesu i ośmieszeniem się przed rodziną i przyjaciółmi.