La curva de la felicidad
Zrozpaczony po rozstaniu mężczyzna nie potrafi sprzedać swojego mieszkania, ponieważ nie może uwolnić się od wspomnień. Spotyka troje ludzi w kryzysie wieku średniego, by podjąć decyzję o jego losie. Wbrew oczekiwaniom tworzą nietypową rodzinę, odnajdując wsparcie w obliczu wspólnych wyzwań.