Wielka draka w chińskiej dzielnicy
Po porwaniu narzeczonej swojego przyjaciela przez tajemnicze siły z dzielnicy Chinatown w San Francisco, odważny kierowca ciężarówki wyrusza na jej poszukiwania.
Niezwykła opowieść łącząca w sobie elementy filmu akcji, przygodowego komedii i horroru, opowiadająca o mieszczącej się pod Chinatown wyimaginowanej krainie zamieszkałej przez starożytne chińskie duchy i złe duchy. W roli głównej Kurt Russell wcielający się w postać niedającego sobie w kaszę dmuchać kierowcy ciężarówki Jacka Burtona.