Wyznania zakupoholiczki
Becky Bloomwood (Isla Fisher) mieszka w Nowym Jorku i rozpaczliwie marzy o pracy w elitarnym piśmie modowym. Zamiast tego otrzymuje posadę w magazynie finansowym, gdzie ma pisać o wydatkach osobistych. Wkrótce ze zdumieniem stwierdza, że jej rubryka "Dziewczyna w zielonym szaliku" zdobywa ogromną popularność. W tym czasie Becky zakochuje się po uszy w swoim zapracowanym, przystojnym szefie (Hugh Dancy). Ta pozytywna komedia romantyczna ze świetną obsadą jest ekranizacją bestsellerowej serii powieściowej i doskonałym przepisem na to udany wieczór.