Z piekła rodem
Młody detektyw zakochuje się w prostytutce podczas polowania na Kubę Rozpruwacza. Obłąkany lekarz Jej Królewskiej Mości spiskuje z masonami, by ukryć małżeństwo krnąbrnego księcia z przedstawicielką pospólstwa.