Morderstwo w Orient Expressie
Kenneth Branagh reżyseruje i jednocześnie występuje wśród gwiazdorskiej obsady (m.in. Johnny Depp), w stylowej, trzymającej w napięciu i porywającej historii opartej na bestsellerowej powieści Agathy Christie.
Kenneth Branagh reżyseruje i występuje wśród gwiazdorskiej obsady (m. in. Johnny Depp, Michelle Pfeiffer, Penélope Cruz i Judi Dench) w stylowej, trzymającej w napięciu i porywającej historii opartej na bestsellerowej powieści Agathy Christie. Gdy podczas luksusowej podróży pociągiem dochodzi do morderstwa, każdy jest podejrzany. Błyskotliwy detektyw musi więc ścigać się z czasem, aby rozwiązać zagadkę, nim zabójca uderzy ponownie.