Plan lotu
Lecąc nowoczesnym samolotem swojego projektu na wysokości kilkunastu tysięcy kilometrów Kyle Pratt (Jodie Foster) odkrywa, że jej sześcioletnia córka Julia zniknęła bez śladu.
Wyśmienita gra aktorska zdobywczyni Oscara Jodie Foster w mrożącym krew w żyłach thrillerze „Plan lotu”. Lecąc nowoczesnym samolotem swojego projektu na wysokości kilkunastu tysięcy kilometrów, Kyle Pratt (Jodie Foster) odkrywa, że jej sześcioletnia córka Julia zniknęła bez śladu. Czy główna bohaterka mówi prawdę? Nikt z pozostałych pasażerów nie widział Julii na pokładzie. Kyle, zdesperowana i samotna, może liczyć tylko na siebie, by odkryć tajemnicę i uratować córkę. Film producentów „Apollo 13” i „Pięknego umysłu”, „Plan lotu” jest trzymającym w napięciu thrillerem, który nie pozwoli ci oderwać wzroku od ekranu nawet na chwilę.