Udław się
Clark Gregg, aktor, który został reżyserem, udowadnia, że jest równie sprawny za kamerą, jak i przed nią, przedstawiając film „Udław się”, szalenie barwną czarną komedię o matkach i synach, seksualnym napięciu i nikczemnym podziemiu kolonialnych parków rozrywki.
Film „Udław się”, oparty na powieści Chucka Palahniuka (Fight Club), to mroczna i piekielnie zabawna przejażdżka z głębin popędu seksualnego na wyżyny Drugiego Przyjścia! Uzależniony od seksu Victor Mancini, oprócz pracy w parku rozrywki zajmującym się rekonstrukcjami kolonialnymi i próbami poderwania wszystkiego, co się rusza, zabiega o miłość i pieniądze zupełnie obcych ludzi za pomocą szalonego przekrętu, który może go zabić. Najpierw jednak Victor musi uratować swoją umierającą, cierpiącą na urojenia matkę (Angelica Huston), uwodząc i zapładniając jej urodziwą lekarkę, co łatwiej powiedzieć niż zrobić w tej pełnej napięcia, zakręconej opowieści o dysfunkcji, zbawieniu, miłości i libido.