Zegar
Ella jest wschodzącą gwiazdą aranżacji wnętrz, mieszka w domu niczym z katalogu i ma kochającego męża. Ale Ella jest społecznym wyrzutkiem, bo… nie chce mieć dzieci. Kiedy kobieta dowiaduje się o badaniu klinicznym, w którym jej problem jest traktowany jako kwestia płodności, postanawia się do niego zgłosić. Ku jej zaskoczeniu, terapia działa. Ale jakim kosztem?
Ella ma wszystko. Jest wschodzącą gwiazdą aranżacji wnętrz, mieszka w domu niczym z katalogu i ma kochającego męża. Ale Ella jest społecznym wyrzutkiem, bo… nie chce mieć dzieci. I nikt – ani jej rodzina, ani przyjaciele, ani społeczeństwo – nie chce tego zaakceptować, mimo że ona sama uparcie twierdzi, że jest szczęśliwa. Gdy presja rośnie, Ella dowiaduje się o badaniu klinicznym, w którym jej problem jest traktowany jako kwestia płodności – brak równowagi chemicznej, który można leczyć za pomocą nowo zaprojektowanych, syntetycznych hormonów i terapii poznawczo-behawioralnej. Postanawia się zgłosić. Ku jej zaskoczeniu, terapia zaczyna działać. Ale skutki uboczne leków sprawiają, że ma coraz większą paranoję i staje się agresywna. Ella w końcu pragnie dzieci… Ale jakim kosztem?