Bizaardvark
Najlepsze przyjaciółki Paige i Frankie szturmem podbijają świat videoblogów dzięki dziwacznemu kanałowi komediowemu „Bizaardvark”. Po zdobyciu 10 tys. subskrybentów zostają zaproszone do produkcji filmów we wpływowym Vuuugle Studios. W zabawnym środowisku — z pomocą wieloletniego przyjaciela i 12-letniego agenta Berniego, a także innych gwiazd Vuuugle, Dirka i Amelii — najlepsze przyjaciółki wyruszają na zabawne przygody, by rządzić blogosferą.