Powodzenia Charlie
Duncanowie to typowa rodzina, której życie wywraca się do góry nogami, gdy na świat przychodzi malutka siostra Charlie.
Teddy i PJ wyruszają do Nowego Jorku, gdzie Teddy ma odbyć rozmowę kwalifikacyjną na uniwersytecie.