Coop i Cami pytają świat
Cooper Wrather i jego siostra Cameron to dwójka gimnazjalistów prowadzących internetowy kanał Coopera, „Co by tu wybrać?”.
Cooper Wrather i jego siostra Cameron to dwójka gimnazjalistów prowadzących internetowy kanał Coopera, „Co by tu wybrać?”. Z pomocą ich młodszego braciszka Ollie’ego i przyjaciela Coopa, Freda, duet zadaje swoim fanom szalone pytania. Tysiące followersów (tak zwanych Wratheranów) pomagają im rozwiązywać codzienne dylematy, te zwyczajne i te nadzwyczajne. Z taką ekipą każdy dzień to zwariowana przygoda!